Bărbatul e și el om

         






          Nu de mult timp, m-am înscris pe Facebook, la un grup din acela pentru femei.. de fapt m-am înscris pentru a capta noi informații pentru o problemă care mă interesa. Sinceră să fiu acolo nu am găsit vreun fel de răspuns, poate și pentru că nu am adresat vreo oarecare întrebare, dar m-am mulțumit doar să observ în speranța că poate, totuși voi avea răspunsuri și din ceea ce se discută acolo..


          În schimb nu, dar nu m-am alarmat prea tare, pentru că probabil îmi vor veni și singure ideile pentru a îmi rezolva problema, însă nu despre asta era vorba.. acolo am observat că marea majoritate a femeilor iau anumite decizii singure, in condiția in care partenerii lor de viața ar trebui să fie și ei implicați în primă persoană; adică dacă in casa Popescu este nevoie de o canapea nouă, Ileana o va cumpăra singură, ea va alege culoarea, formatul, va alege dacă să fie cu tetieră sau nu, dacă să fie extensibilă ori nu, ba mai mult, va face chiar și câteva schimbări in poziționarea mobilierului, pe principiul: oricum pe Gheorghe nu îl interesează..


          Dar de unde știi tu, femeie? De unde știi tu? Că poate pe el îl relaxează mai mult să joace PES pe o canapea maro, decât pe una somon.. poate lui îi este mai comodă o canapea cu tetieră decât fără.. și poate ar prefera mai mult una extensibilă.. De ce, crezi tu mereu că pe el nu îl interesează? Crezi că nu are și el nevoi? Femeie, de ce îl scoți mereu din pepeni, crezând că doar ideile tale sunt unele perfecte? De ce îl cicălești chiar și atunci când el trebuie să ia o decizie care îi vizează strict propria persoană? De ce crezi tu că și el vrea să mănânce spanac la cină, doar pentru că asta îți dorești tu?


          Bărbatul, are și el nevoi.. bărbatul, vrea și el să fie ascultat.. bărbatul, e și el om.. învață să îți asculți bărbatul, învață să îl liniștești, să îl odihnești cu vorba ta, nu să îl cicalești, nu să îl scoți din pepeni ori de câte ori găsești ocazia și să îl faci să își dorească să plece la mă-sa, sau la mama dracului.. Așadar, bărbații au și ei nevoie să fie ascultați, nu mult, că strică.. Dar câteodată, merită și ei să audă: “Iubitule, decizia îți aparține!”

Comentarii