Iubește-mă și taci!






          Iubește-mă și taci! Iubește-mă atunci când sunt fericită, pentru că atunci voi vrea să împart fericirea cu tine.. Iubește-mă atunci când zâmbesc, pentru că iubesc ca tu să fii motivul zâmbetului meu.. Iubește-mă când o să cad, taci, nu îmi spune să fiu atentă, pentru că iubesc să construiesc alături de tine..


          Iubește-mă când simt că totul se prăbușește, pentru că vreau ca tu să fii stâlpul meu.. Iubește-mă când înnebunesc, pentru ca doar in brațele tale îmi găsesc liniștea.. Iubește-mă când plâng; taci, nu îmi spune să nu o fac, pentru că atunci vei fi mângâierea mea.. Iubește-mă când te cert, pentru că și atunci, eu te iubesc..


          Iubește-mă atunci când o merit cel mai puțin, pentru că atunci am cea mai mare nevoie..
Nu mă certa atunci când fac o tâmpenie, ajuta-mă să nu o mai repet.. Apreciază că am încercat, nu mă condamna pentru că am eșuat.. Iubește-mă doar pentru că sunt acolo, atunci când tu ai nevoie de mine..


          Iubește-mă atunci când plouă, taci, nu îmi spune că ne vom uda, pentru că vreau să fii umbrela mea.. iubește-mă pentru că simți; indiferent de locuri, de clipe, de oameni și de ipostaze.. Iubește-mă pentru ca sunt a ta și pentru că am ales să rămân chiar și când aveam o mie de motive să nu o mai fac.. Iubește-mă pentru că te susțin, indiferent de alegere, de timp și de circumstanțe..
          Iubește-mă precum iubești marea, intr-o zi călduroasă de vară..



          Iubește-mă și taci, atunci când te cicălesc, pentru a mia oară! Iubește-mă pentru că te iubesc!

Comentarii