Oamenii judecă..








          Niciodată nu i-am înțeles pe acei oameni, care sunt mereu prezenți in viața unora doar pentru a îi judeca.. nu am înțeles de ce ei sunt mereu acolo pentru a judeca: trecutul, prezentul și toate acțiunile celorlalți.. nu am înțeles: de ce vă pasă vouă?



          Oamenii judecă fără ca vreodată să se întrebe: oare care a fost motivul pentru care acea persoana a ales să facă lucrul acela.. oamenii judecă și condamnă fără că să se întrebe dacă acea persoană a greșit pentru că trecea printr-un moment mai fragil al vieții, sau pur și simplu a ales acea stradă pentru că era ceea ce intr-adevăr își dorea.


       
          Da, eu sunt acel om care, probabil cel puțin o dată in viața mea, am făcut o alegere greșită.. doar că acea alegere probabil m-a vizat sau nu, doar pe mine.. cine sunt ceilalți pentru a îmi comenta alegerile? Și de ce, eu ar trebui să trăiesc după criteriile celorlalți? De ce înainte să fac un lucru ar trebui să mă gândesc inițial la ce vor crede alții? Și de ce pe ceilalți, îi interesează unde, cu cine și la ce oră am fost eu? Ce și unde am mâncat? Cu cine și de ce am fost?



          Nu de mult,  am citit undeva că până în 2020, depresia va fi una dintre principalele cauze a morții și invalidității; ori asta înseamnă că totuși ceva ar trebui să ne dea de gândit.. pentru că, da, suntem suficient de buni pentru a critica, condamna și lua în râs; dar nu îndeajuns pentru a asculta și înțelege..





Comentarii

  1. Mda, oamenii comentează mult și prost! Din nefericire, va dura ceva până când mentalitatea oamenilor se va schimba. Sunt de părere că nu ar trebui să ne intereseze ce spun alții despre noi, că doar sunt viețile noastre, nu ale lor.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu