Despre prieteni și prietenie






          “O spun doar ca un fapt pe care nu-l comentez: dacă toţi oamenii ar şti ce spun ceilalţi despre ei, n-ar mai exista în lume nici măcar patru prieteni.” zise Blaise Pascal.. ei bine dacă el nu a făcut-o, eu însă am decis să comentez..



          Lumii în general, cum am mai zis, îi place să își bage nasul oriunde.. îi place să comenteze alegerile celuilalt, să îl critice, să îl ironizeze..
Astăzi a trecut pe la mine Miruna, am băut o cafea împreună și am discutat despre noi; numai că, la un moment dat subiectele noastre de discuție aveau să se termine și ce să vezi, am discutat despre Amalia, despre ținuta ei de la un anumit eveniment; care evident nouă ni s-a părut oribilă. Și despre maică-sa despre care, din nou, noi credem că este o nebună..



          Ah! Amalia, i-a povestit Mirunei că uneori întâmpina anumite probleme în relația ei cu Mihnea, iar evident Miruna nu a omis să îmi comunice:
 “- fată eu nu aș fi permis să mă sune soacră-mea în fiecare zi, pentru a mă întreba ce a mâncat fiu’su..
- auzi, știi ce!? ea e o tută pentru că încă mai stă cu el și oricum mă enervează maxim atitudinea ei, nu mai suport să îi aud mereu smiorcăielile.
Știi ce nu am înțeles încă? Oare de ce nu a acceptat niciodată avansurile lui Eduard!? Ai văzut ce băiat bun?”



          Cert este că atunci când Amalia și Miruna se vor întâlni, subiectul lor de discuție probabil voi fi eu. De aceea am ales ca pe drumul vieții să merg însoțită doar de doi prieteni; doi, dar cred eu, adevărați. Pentru că prietenia, consider eu, e o formă de iubire. Iar atunci când iubești, accepți acea persoană cu bune și cu rele, fără să o critici, ba din contră încerci să o ajuți, să îi fii alături, să îi dai un umăr pe care să plângă atunci când are nevoie, să o susții și să o încurajezi!


Comentarii