Nu îmi mai oferi amintiri







          Probabil tu nu știi, dar atunci când mă inviți să te însoțesc și in cel mai banal loc posibil, pentru mine asta înseamnă o nouă amintire.. am cutiuța mea acolo, bine ferecată.. uneori însă trebuie să mai caut cheia, pentru că, uitucă fiind din fire o pierd cam des și câteodată, chiar îmi doresc să nu o găsesc..



          Un zâmbet, o floare, o simplă privire, un cuvânt, o îmbrățișare, un nou loc, o melodie, o simplă atingere a mâinii; pentru mine înseamnă o nouă amintire, pe care o înmagazinez în cutiuța mea.. cu toate astea, aș vrea ca intr-o zi să mi le aduc aminte cu drag, nu să îmi doresc să nu mai găsesc cheia.



         Adu-mi mereu aminte de serile ploioase, petrecute în brațele tale însoțiți de un film bun.. adu-mi aminte de primul sărut, lasă-mă să îmi amintesc cu drag de primul Crăciun petrecut împreună; du-mă în parcul unde ne-am plimbat prima oară, nu mă lăsa să cred că vreodată, parcul acela, pentru mine va însemna o amintire neplăcută!



                   Iar dacă totuși crezi că asta pare imposibil pentru tine, nu îmi mai oferi amintiri!
                                              Lasă-mă să îmi amintesc cu drag, de tine!



Comentarii